marți, 27 noiembrie 2012

Narcisa



Narcisa


1. Azi sărbătorim aşa
E vorba de... cineva
Cum o cheamă c-am uitat
Şi iar mă fac de rahat!

2. E mamă a doi copii
Băieţi năzdrăvani, să ştii
Ţi-a picat boule fisa?
Că doar vorbim de Narcisa!

3. Aaa, jupâne, gata ştiu
E cea ca argintul viu
E prezentă peste tot
Şi nici nu o doare-n cot

4. Da mă, e blândă şi calmă
Te face să-i papi din palmă
Foarte rar se enervează
Dar repede se calmează

5. Ştiu că are un... ceva
Cu ce se remarcă ea?
Eu ştiu! Hai, mai ai o şansă
Ce dracu, iar eşti în transă?

6. Are-un râs fenomenal
Nu te bagă în spital
Când de el se foloseşte
Pe noi toţi ne molipseşte

7. E veselă şi zglobie
Şi e mereu pe felie
Prezentă şi săritoare
S-ajute pe fiecare
8. Se implică pe cât poate
N-auzi să se plângă, frate
Se duce, şi face... drege
Din inimă, se-nţelege

9. Nu poate să se abţină
E o bună gospodină
Am mâncat şi-am mai cerut
Bine că nu m-a bătut

10. La sală tot bombăneşte
Pe Jon îl înnebuneşte
Că schema nu iese-aşa
Bla-bla-bla şi tra-la-la

11. Ăsta nu e un defect
Te rog să nu fii infect
Nu. ‘nseamnă că vrea să-nveţe
Cu mare acurateţe

12. Şi chiar de e obosită
Vine-acolo pregătită
Şi se luptă şi lucrează
Nu se bate-n piept că-i brează

13. Când sunt bârfe, nu se bagă
Pencă e la cap întreagă
Asta pentru noi înseamnă
Că-i într-adevăr o doamnă

14. Şi fiindcă e ca o floare
Pentru c-aşa nume are
Fără să îi cerem bani
Din suflet spunem LA MULŢI ANI!
 


© Copyright September 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu