luni, 20 octombrie 2014

Lăsaţi-mă Să Exist



Lăsaţi-mă Să Exist


1. Sunt olecuţă cam trist
Nu sunt lăsat să exist
Cu toţii cam trag de mine
Şi nu îmi e deloc bine

2. Fără ca să fiu sarcastic
Toţi mă cred că-s din elastic
Şi mă trag şi mă întind
Uneori mă şi surprind

3. La cât de bine rezist
Şi pe toţi eu îi asist
Însă vreau şi eu un pic
Să mă lăsaţi, să fiu mic

4. Să nu mai fiu săritor
Căci uneori simt că mor
Şi chiar dacă nu vă place
Vreau să fiu lăsat în pace


Copyright © 26.08.2014-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu