vineri, 11 aprilie 2014

Am Pula Mare



Am Pula Mare


1. Am pula mare sculată
Şi vreau s-o mănânci pe toată
S-o lingi de la vârf la bază
S-o menţii trei ore trează

2. Să mi-o umpli de salivă
Şi nu te-opri! Dimpotrivă...
Ţine-o-n gât! Acolo-i bine
Aşa mă omori pe mine

3. Stai calmă, că nu te-neci
Cu limba tu să mi-o freci
Şi fără să ai tu frică
Din mare tu fă-mi-o mică


Copyright © 13.10.2013-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu