vineri, 4 octombrie 2013

Seducător



Seducător


1. Am un avantaj, să mor
Cică-aş fi seducător
Şi deştept, chiar şi şarmant
Plăcut, tandru şi galant

2. Am eu un aer aparte
Şi după mine sunt moarte
Domnişoare şi femei
Şi foarte mulţi puradei

3. Cică-s blând, blajin şi bun
Şi poezii eu compun
Sunt sensibil şi atent
Şi mereu foarte decent

4. Chiar toată lumea mă place
Că îl am pe vino-ncoace
Nu sunt cioplit din topor
Căci eu sunt seducător


Copyright © 01.08.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu