miercuri, 16 octombrie 2013

Cenuşă-Grasa - Scenetă



CENUŞĂ-GRASA
(scenetă într-un act)


PERSONAJELE:

Cenuşă-Grasa;
Fata Mare;
Fata Mică;
Maştera;
Zâna;
Prinţul.

(Acţiunea are loc în casa Cenuşă-Grasei.)

(În scenă sunt Cenuşă-Grasa, Fata Mare şi Fata Mică.)

Cenuşă-Grasa
Surorile mele dragi
Cu buziţe ca de fragi
La bal vă duceţi diseară
Pot să merg? E prima oară

Fata Mare
Tu eşti grasă şi urâtă
Nimeni nu vrea să te fută
Ne vei face de ruşine
Stai tu aici că stai bine

Fata Mică
Pune mână şi ne-ajută
Piaptă-ne! A dracu’ slută
Auzi fată, vrea la bal
Asta chiar a fost mortal

(Intră Maştera.)

Maştera
Fă, voi ce tot chicotiţi?
E târziu, nu auziţi?
Şi trăsura ne aşteaptă
Pula prinţului e dreaptă

Fata Mare
Eu am să i-o sug cu drag
Şi în pizdă-am să i-o bag
Să mă aleagă pe mine
Sunt bună şi chiar fut bine

Fata Mică
Ba pe mine! Ştiu să-nghit
Şi-o să fie răvăşit
Sunt tânără şi frumoasă
Şi nu plec deloc din casă

Maştera
Să-l ia vreuna din voi
Că de nu, eu vă jupoi
Şi nu mai dormiţi în casă
Veţi sta-n grajd cu asta grasă

Cenuşă-Grasa
Nu-i cinstit, e locul meu
Nu le primesc, am tupeu
E cuibul de nebunii
Vibrator şi sindrofii

Maştera
Ia termină de vorbit
Că acuşi te-am şi cârpit
Nu te mai căca pe tine
Că nu mergi la bal, ştii bine

Fata Mare
Gata mami, noi plecăm
Te-aşteptăm să te luăm?

Fata Mică
Păi mama-i gata de mult
Ia vezi, poate te insult

Maştera
Haideţi să plecăm la bal
Tu rămâi, hm, ce banal!

Cenuşă-Grasa
Am să-mi văd uşor de treabă
Că doar nu e nicio grabă
Şi să petreceţi frumos
Şi... să fie cu folos

(Maştera, Fata Mare şi Fata Mică pleacă.)

Cenuşă-Grasa
Ce frumos trebe să fie
La-aşa mare sindrofie
Vreau şi eu să fiu acolo
Şi vreau să nu mai fiu solo

(Apare Zâna.)

Zâna
Nu mai plânge, fată dragă
Şi nu mai sta aşa bleagă
Ia adu-mi doi şoricei
Să vezi ce-o să fac din ei

Cenuşă-Grasa
Uite-aici doi şoricei
Şi altceva ce mai vrei?

Zâna
Adu-mi şi un şobolan
Şi-un dovleac mai barosan

Cenuşă-Grasa
Uite ca ţi le-am adus
E aici tot ce ai spus

Zâna
Caleaşcă-am să fac dovleacu’
Din aur. E dată dracu’
Şoriceii-s armăsari
Albi, frumoşi şi foarte tari
Şobolanu-i vizitiu
Vede bine, nu-i zbanghiu
Şase şopârle s-aduci
Din livadă lângă nuci

Cenuşă-Grasa
Şi din ele ce-o să faci
Nu mai bine şase raci?
Şi... am haine ponosite
Rupte, negre, împuţite

Zâna
Şopârlele sunt lachei
Şi-o să facă tot ce vrei
Hainele, uite, e gata
Ce bine arată fata

Cenuşă-Grasa
Mulţumesc, zâna mea bună
Prinţul sper ca să mi-o pună
Am plecat! Abia aştept
Surorilor să ţin piept

Zâna
Pân la doişpe să revii
Că dacă nu... să te ţii
Vraja se va destrăma
Şi lumea te va blama

Cenuşă-Grasa
Da zână, am înţeles
Altfel, nu am de ales

(Cenuşă-Grasa pleacă. Zâna dispare. După o perioadă, Cenuşă-Grasa intră fugind, îmbrăcată în straiele ei ponosite. La puţin timp, intrară Maştera, Fata Mare şi Fata Mică.)

Cenuşă-Grasa
Aşa repede-aţi venit?
A fost prinţul nesimţit?

Fata Mare
Ce prinţesă, ce minunată
Prinţu-a privit-o seara toată!

Fata Mică
Şi la noi nici nu s-a uitat!
Ce bădăran! Ce îngâmfat!

Maştera
Cine ştie ce răpănoasă
Şi-a şi fugit repede-acasă!

Cenuşă-Grasa
Cum a fugit? Ce s-a-ntâmplat?
Era o fată de-mpărat?

Fata Mare
Era îmbrăcată cochet
Dar n-avea la conduri şiret

Fata Mică
Şi unul l-a scăpat pe jos
Şi prinţul a fost furios

Maştera
Ce e zarva asta afară?
Ce dracu că e încă seară!

(Intră Prinţul cu condurul în mână.)

Prinţul
Caut al cui e-acest condur
Inima fetei să i-o fur

Maştera
Să încerce fetele mele
Că-s fete bune, nu sunt rele

Fata Mare
Mie-mi intră, dar cam greu
Sincer să spun, nu-i al meu

Fata Mică
Pentru mine este larg
Şi chiar îmi vine să-l sparg

Maştera
Pot să-ncerc? Doar curioasă
Deşi eu am soţ acasă!

Prinţul
Chiar vă rog, stimată doamnă
Dacă inima vă-ndeamnă

Maştera
Nu intră! N-am ce să-i fac
Chiar dacă-i frumos şi-l plac

Prinţul
Cine-i astă domnişoară
O văd pentru prima oară

Maştera
N-are de ce-a încerca
Pe tocuri a se urca

Prinţul
Fetele încearcă toate
Vă rog să vă daţi în spate
Poftim, pune-l în picior
Şi încalţă-te uşor

Cenuşă-Grasa (pune condurul care se potriveşte perfect)
Mi-a plăcut cum am dansat
Până pe la înserat
Vreau să fiu soţia ta
Dacă doreşti a mă lua

Prinţul
Te iau... din faţă, din spate
Şi pe brânci dacă se poate
Să te tăvălesc prin pat
Hai cu mine la palat

Maştera
Iartă-ne, fetiţă dragă
La minte n-am fost întreagă

Fata Mare
Promitem să fim cuminţi
Amândouă. Nişte sfinţi

Fata Mică
Nu te vom mai deranja
Dar nu ne abandona

Prinţul
Hai să mergem. Le lăsăm
La palat noi să plecăm

Cenuşă-Grasa
Voi aţi fost rele cu mine
Şi deloc nu se cuvine
Să vă iert. Însă o fac
Că nu am coastă de drac
Dar nu vreau să vă mai văd
Altfel o să fac prăpăd
Staţi aici... faceţi curat
Eu la palat am plecat!


Copyright © 07.03.2013-3 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this sketch may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu