joi, 13 iunie 2013

Terorist



Terorist


1. Pentru că azi eu sunt trist
Am să mă fac terorist
Şi am să dinamitez
Panica eu să creez

2. Să-i omor pe toţi pe rând
Nici nu le trece prin gând
Ce le pregătesc! E rău!
Căci nu sunt un fătălău

3. Am curaj şi-o dovedesc
Şi pe toţi am să-i strivesc
Nu-i unul care-o să scape
Fiecare o să crape

4. De la atâta gândit
M-am foit şi răsucit
Şi am căzut jos din pat
Ce păcat că am visat


Copyright © 12.03.2013-3 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu