miercuri, 5 iunie 2013

Sunt Periculos



Sunt Periculos


1. Să ştiţi, sunt periculos
Vă fut în cur... chiar prin dos
Nu-mi pasă deloc, măi tată
Dacă eşti băiat sau fată

2. Cu mine să nu te pui
Că te atârn drept în cui
Trebuie să te fereşti
Altfel sigur o beleşti

3. De mine de n-ai habar
Pe celălalt trotuar
Trebuie să traversezi
Şi să nu mă enervezi

4. Că dacă mi-ai pus capac
Instant eu devin un drac
Şi te bat până te caci
Şi-o să atârni prin copaci

5. Chiar fereşte-te de mine
Ca să trăieşti mult şi bine
Căci mereu eu sunt ţâfnos
Şi foarte periculos


Copyright © 07.03.2013-4 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu