joi, 12 ianuarie 2023

Muzica

 Muzica

 

1. În generală ascultam doar Cargo și Bon Jovi și Roxette

Și aveam postere cu ei pe toți pereții și deloc tapet

Intrat în clasa a noua, primul an de la liceu

Eram un Depeche-ist convins și începeam să am tupeu

 

2. Întreg liceul muzică am ascultat și fredonat lâng-un casetofon

Nirvana, Guns sau Red Hot și-n special U2 ne distrugeau orice plafon

Muzica rock ea m-a făcut mereu să mă simt viu

Metallica, Green Day, Compact și multe altele, nici nu mai știu

 

3. Când eu de majorat cu pași înceți m-apropiam

Ascultam cam tot ce prindeam, simțeam, trăiam

Offspring, Aerosmith și chiar AC (DC)

Însă eram și un romantic și cu Bryan Adams și cu TLC

 

4. Dar anii au trecut rapid și muzica s-a tot schimbat

Și unele formații activitatea lor și-au încetat

Nu mai e R.E.M. și nici Oasis, nici Voltaj (formula veche)

Dar sunteți de acord, formula nouă, nu are pereche

 

5. Când sunt jos, deprimat

Și-am o zi nașpa-aiurea și vreau să fiu alinat

Muzica, numai ea

Mă calmează, mă ridică și-mi redă încrederea

 

6. Când sunt sus și-mi revin

Sunt ca nou și plin de viață și cu rezervorul plin

Muzica, a reușit

Să îmi ridice moralul și să-mi dea chef de trăit

 

Copyright © 10.01.2023 by Yo-nutz.

All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.

Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu