joi, 10 octombrie 2019

Eugen 50


Eugen 50


1. Îl cunosc de cinşpe ani
Şi cu bune şi cu rele
Şi prieteni şi duşmani
Până... oale şi ulcele

2. Am şi muncit cot la cot
Ne-am sărit în ajutor
Am şi băut... bot la bot
„Nu mai intră, stai că mor!”

3. Am bătut cam toată ţara
Prin excursii teleleu
Primăvara, toamna, vara
Zici că eram în turneu

4. Azi prefixul iar îl schimbă
Anii trec, dar trec frumos
Punem whisky iar pe limbă
Şi mâncăm carne cu os

5. Să trăieşti şi toate bune
Hai, aprinde un trabuc
Pune pe grătar cărbune
Că eu postez pe Facebook


Copyright © 08.10.2019 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu