joi, 14 martie 2019

Pe Tron


Pe Tron


1. Je suis un roi pe tron
Când sună un telefon
Am o voce ţuguiată
Golesc intestinul, tată!

2. Aveţi, vă rog, un minut
Am chiar cinci, cu ce v-ajut?
Pe telefon n-am Facebook
Şi-n casă îs singur cuc!

3. Vă deranjez cu pilonul
Da, iar io-mi golesc colonul
Între aceste piloane
Sunt diferenţe babane

4. Între pilonul unu şi doi
Staţi doamnă, duc un război!
Gata, spuneţi mai departe
Am crezut că sunt pe moarte!

5. Am putea să ne-ntâlnim
De piloane să vorbim
Cum să nu, veniţi acuma?
Căci aici se-ngroaşă gluma!

6. V-am contactat telefonic
Şi vă rog nu fiţi ironic!
Căci ajuns la bătrâneţe
Cu pilonul... doar tristeţe

7. Pensia vă va fi mică
Şi pilonul doi nu strică
O decizie tre’ să luaţi
Şi liniştit o să staţi

8. Mai am mult până acolo
Acum eu mă chinui solo
Bătrâneţe şi pilon?
Eu n-ajung la Revelion!

9. Am aici activitate
Pensia nu-i prioritate
Poţi să-mi dai şi-un milion
Acu stau naibii pe tron!


Copyright © 14.03.2019 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu