miercuri, 30 august 2017

Exonerare Perversă



Exonerare Perversă


1. Ca-n excursie să plec
Altora pula le-o frec
În genunchi după ei fug
Căci vreau bine să le-o sug

2. Muntele nu l-am văzut
Pentru asta-n cur mă fut
Pentru-o biată drumeţie
Tre să fac zilnic beţie

3. Să mănânc moca o masă
La răcoare pe terasă
În palme fac băşicuţe
Tot frecându-i la ouţe

4. În camera de hotel
Dorm pe jos ca un căţel
De mă cac, o fac pe hol
Să-mi vadă toţi curul gol

5. Am pus bani de băutură
Dar voi sta cu pula-n gură
Fumez ţigări şi trabuc
Şi n-am să beau deloc suc

6. Seara, după un grătar
Dorm precum un boschetar
Căci fiind pulă de beat
Eu în iarbă am clacat

7. Ca să fac senzaţie
Fac oricui felaţie
Îmi permit să dau o clanţă
Căci sunt naibii în vacanţă

8. De-nghiţit, am să înghit
Doar n-o să scuip, nu-s tâmpit
Ce-am în gură-i de folos
Nu îmi scuip hrana pe jos

9. Nu fac niciun sacrificiu
Lărgesc orice orificiu
Primesc ce mi se cuvine
Şi m-aştept să mă simt bine

10. Reclamaţie nu fac
Căci nu vreau pe jos să zac
La excursie m-abonez
Uitaţi... mai jos mă semnez


Copyright © 27.08.2017-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu