duminică, 26 februarie 2017

Andrei 29



Andrei 29
 


1. În beci, din pizdă şi ouă
M-am născut acu... doş nouă
Anii încet au trecut
Şi m-am cam pus pe băut

2. Beau cât pot, nu mă opresc
După care, mă hlizesc
Uneori îmi e şi greaţă
Şi cad ca prostul pe gheaţă

3. Sunt un pic handicapat
Lumea mă dă... la căcat
Bine că am facultate
Căci ştiu să mă fut prin spate

4. Nu sunt sfânt, nu sunt nici popă
Dar mănânc doar antilopă
Cu prietenii petrec
Şi mereu pula le-o frec

5. Am o gaşcă de tâmpiţi
Proşti, cretini şi bâlbâiţi
Cu ei mă simt fabulos
Niciunul nu-i ranchiunos

6. Beau şi-am ochii bulbucaţi
Plămânii-mi sunt perforaţi
De la atâta alcool
Dorm în şanţ în curul gol

7. În excursii eu... vă jur
Mai mereu mă fut în cur
Nu-mi pasă, merg crăcănat
Căci sunt anesteziat

8. Şi la muncă şi acasă
Sticluţa e valoroasă
Sorb din ea doar pe furiş
Până pe mine mă piş

9. Viaţa-mi va fi minunată
Până-ajung în nări cu vată
Azi însă beau... băutură
Şi vă fut pe toţi în gură

10. Căci eu petrec, dragi fârtaţi
Pula voi să mi-o frecaţi
Să trăiesc, să-mi fie bine
Şi am să beau cât mă ţine



Copyright © 20.02.2017 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu