marți, 2 iunie 2015

Alerg



Alerg


1.  Nu mai vreau deloc să merg
Vreau să-ncerc mai mult s-alerg
Altfel, cred că stau pe loc
Şi nu îmi place deloc

2.  Să mă zbengui cât pot eu
Şi să am mai mult tupeu
Viaţa s-o trăiesc mai bine
Pentru c-aşa se cuvine

3.  În urmă nu vreau să stau
Nu-mi pasă de cei ce n-au
Dorinţa s-alerge-n viaţă
A mea va fi clar măreaţă


Copyright © 02.06.2015-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu