miercuri, 5 septembrie 2012

Invitaţie Adina

Înainte de majoratul Adinei... albastre, aşa cum o cunoaşte lumea, mă rugase să-i fac câteva strofe pentru a face o invitaţie oficială. Mai jos sunt cele 3 strofe care trebuiau să ajungă pe invitaţie.

Invitaţie Adina


1. De astăzi cică am voie
Să îmi fac orice nevoie
De astăzi mi se permite
Să beau mult pe negândite

2. De azi dacă fac vreo bubă
Mă leagă poliţia-n dubă
Că răspund de-acum penal
Pentru orice fapt banal

3. Şi pencă mă majorez
Vă invit să vă distrez
Nu de alta, dar îs babă
Ies la pensie degrabă



© Copyright January 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu