vineri, 20 iulie 2018

Poezii de renovare (1)

27.04
Viaţa este foarte trist
Făr-un pic de Pepsi Twist
Sucul negru cu acid
Nu-mi produce niciun rid


01.05
Este frig de unu mai
Aşa c-am să beau un ceai
Renunţ chiar şi la grătar
Pun pe mine şuba iar


03.05
Mă gândesc la renovare
Şi deja capul mă doare
Fără cadă şi chiuvetă
Nu mai zic de toaletă

Mare noroc cu vecina
Care are jos grădina
Mă strecor pe înserat
Şi m-apuc de irigat


05.05
Fac comandă serioasă
Banu-l dau pe tot la casă
Vă sunăm când au sosit
Și le livrăm negreșit

E perfect! Dar nu e bine
Căci atunci când marfa vine
Faci șoc și te superi foarte
Aproape jumate-s sparte


13.05
Când ai doar prieteni buni
Îi chemi sâmbătă sau... luni
Ca să vină să te-ajute
Și-ușor mobila să-ți mute

Ca să nu se odihnească
Pe-unul îl pui să gătească
Ești flămând și obosit
De-atâta... stat și privit

Celălalt e șovăielnic
Însă-aici nu fac pomelnic
Numele lor nu-l rostesc
Dar cu drag le mulțumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu